miercuri, 10 decembrie 2008

Whirlpool traditional - Vâltoare

8 comentarii:

Klawz spunea...

ce tzeava urita, zau daca nu. ce tz-o fi placut tzie la chestia asta, nu pot sa-mi dau seama.

Adrian Popa spunea...

Am pus-o pentru ca e o raritate sa mai gasesti prin Romania astfel de dispozitive vechi de mai bine de 1000 de ani. Nu e arta, e mai mult informatie.

Irina spunea...

In Romania gasesti orice...nimic nu ma mira. Mie imi place titlul...cred ca aduce un pic a reportaj!

Klawz spunea...

pai da ce dispozitiv e asta, ca nu imi dau seama si din imagine nu se intelege.

Adrian Popa spunea...

E o masina de spalat sub presiune. Teava aia urata e conectata la o o apa care e in cadere(in cazul nostru e o cascada din Chiele Şugăului un loc mirific pe care tre sa-l calc cu prima ocazie, situat la intrarea dinspre Moldova in Cheile Bicazului. In cuva aia se puneau (probabil se mai pun si acum...chiar as fi interesat sa vad cine mai foloseste chestia aia, ca teava e totusi mai noua...lemnul cuvei e destul de vechi) rufele care se spala la presiune. Ghidul cu care am umblat spunea ca e un procedeu vechi de spalare a toalelor taranesti din unele zone ale Romaniei.

Klawz spunea...

pai de ce nu zici asa?

cavalera' noii lumi spunea...

Noua masina de spalat cu apa si gheata deopotriva, scoate jegu si pielea inclusiv de pe maini. :D

Anonim spunea...

Nu stiam de ce imaginea imi aduce aminte de filmul Pintea. Apare si acolo o scena cu o valtoare, daca i-o zice tot asa prin tinutul haiducului.